Az iPhone szervizelés egy kardinális és érzékeny szolgáltatási terület, ezért természetes, hogy különféle kérdések merülnek fel, legyen az technológiai, szervezési vagy anyagi jellegű. Több iPhone szerviz megkeresése után készítettünk egy részletes összefoglalást a leggyakoribb kérdésekről és a hozzá tartozó információkról. Íme:
- Forgalomból kivont készülékekkel is foglalkozik az iPhone szerviz?
Ez függ a szolgáltató cégtől, de átlagosan elmondható, hogy az iPhone 6-os modelltől „felfelé” befogadják a régi készülékeket is, amelyek egyébként már újonnan nem kaphatók.
- Mennyi időbe telik majd a javítási munka?
Ez egyértelműen a szolgáltatás jellegétől függ, amelyet az iPhone szervizek online és a helyszínen is fel szoktak tüntetni. A legtöbb javítás munkaideje 10 perc és 3 óra között mozog, de mivel gyakori a leterheltség, ezért előfordul, hogy 1 napra le kell adnunk a készüléket.
- Kell előre időpontot foglalnom?
Nem szükséges, ráadásul az általános diagnosztikát azonnal elvégzik.
- Kell-e valamit vinnem, tennem, mielőtt leadom a készülékemet?
Esetleg annyit érdemes tenni, hogy feltöltjük a telefon akkumulátorát a szervizelés előtt.
- Mit tartalmaznak pontosan az árak?
Jellemzően az anyagköltség, a szervizdíj, a diagnosztika és az ÁFA képezi a végösszeget.
- Hogyan, mikor fizethetek?
Mindig az átvétel után következik a fizetés, amely lehet készpénz, illetve bankkártyás tranzakció, ritkán banki átutalás is.
- Mit lehet tudni a garanciákról?
Ez nagyon fontos kérdés, amit mindig fizetés előtt kell tisztázni. IPhone szerviz válogatja az egyes szolgáltatások garanciájának mértéket, de a legtöbb esetben ez 3 és 12 hónap között mozog.